Tip os log ind
Administrerende direktør Anders Winther er spændt på, om det kan lykkes at komme ind på det kinesiske marked vis deltagelse i legetøjsmese I Shanghai. Erfaringen er i forvejen, at messedeltagelse er en god adgangsvej til nye markeder, men samtidig er erfaringen også, at man ikke kan være sikker på, at det har effekt allerede ved første messedeltagelse, men at man skal have tålmodighed og blive ved. Vedholdenhed betaler sig.
Foto: Martin Ballund

Lokal virksomhed tager kampen op på det kinesiske marked

Winther vil forsøge at komme med Winther-kvalitet på et marked, hvor det ellers er billige kopier, der hersker
07. september 2018, 15.45

THEM Når cykel- og legetøjskoncernen Winther til oktober drager til den internationale legetøjsmesse China Toy Expo Shanghai i Shanghai i Kina, så er det med...

30 dages abonnement GRATIS - så kan du læse alt online indhold, læse e-avisen og få adgang til det elektroniske arkiv.

ja tak, lad mig prøve!

Allerede abonnent? Log ind